7شهریور نوشت

خرید بک لینک
هرشب جوری میشه که نتونم بنویسم.

نتونم حرفم رو بزنم. الانم به زور می نویسم چون باید آروم باشم بیدار نشه.

امروز هیچ غلطی نکردم.هیچی.

نمی دونم باید چی کار کنم :|

نه درس خوندم نه کار کردم.شیوو هم اومد همه رشته فکری من رو بهم زد. بدم میاد از این کاراش.

فردا صبح میرم دان که بتونم کتابایی که می خوام رو بگیرم.

عصرش هم با سارا میرم بیرون.

بالاخره کارامو تا یه مرحله ای انجام میدم.

امید به خدا

ولی بدیش اینه که نمی دونم چطوری قراره بیدار بشم :((

پپلم نیومد ببینمش.خب نیاد.کادوش رو بر میدارم واسه خودم.

والا!

خصوصی نوشت ها...

ما را در سایت خصوصی نوشت ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 0:52

صفحه بندی