خدایا خودت کمکم کن دارم دیوونه میشم هیچ کسو ندارم نه خانواده و ن دوست
واقعا دلم می خواد برم یه جایی که هیچکس نباشه یه جایی که نه استرسی باشه و نه کار عقب مونده ای
خونه که پر مزاحمه حالم داره ازشون بهم می خوره
هیچکسم پشتم نیس
همشم اسم اون احمقو باید بشنوم توی خونه
اون آش... که نیومد حرف بزنیم
ب کاراموزیه زنگ نزدم
اصلا نمی دونم باید چیکار کنم حالم خیلی خیلی گرفته
خصوصی نوشت ها...
ما را در سایت خصوصی نوشت ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9